FB

Ostoskori0

Ostoskorisi on tyhjä

Tuotteet
Toimitus alkaen3.9 EUR

Rahti

Sökresultat -

Suositut haut

magsafe
brodit
nomad
airtag
ram
reppu
stand
iphone 15 pro max
ram mount
mikrofoni
elago
asennuslevy
kuoret
iphone 15 pro
guess
autoteline
apple pencil
iphone se suojakotelo
cricut
jalusta

Yleiset kysymykset ja vastaukset



Kuinka kauan sinulla on toimitus?

Jos tilaat yhden tai useamman tuotteen, joka on varastossa ennen klo 14.00, tilauksesi lähetetään samana päivänä. Jos tilauksesi tehdään klo 14.00 jälkeen, se lähetetään seuraavana päivänä.

Tietoja siitä on tilauksessa oleva tuote, jota ei ole varastossa tai on etävarastoissa, joten odotamme sitä ennen kuin koko tilaus lähetetään sinulle.

Sain ostolaskun, mutta etkö tuotetta?

Heti kun lähetämme tilauksesi, Svea aktivoi laskun ja lähettää sen sinulle postitse (vaikka käytätkin Sveas app -sovellusta). Kun tilaus lähetetään samanaikaisesti, paketti saapuu jonakin päivänä laskun jälkeen.

En ole saanut laskuani, mitä teen?

Lasku lähetetään postitse, joten älä unohda tarkistaa roskapostia, jos se päätyy sinne. Jos unohdat laskun, voit joko kirjautua sisään Svean sovellukseen ja löytää sen sieltä, tai voit ota yhteyttä Svean heti, ja he lähettävät maksutiedot uudelleen.

Kuinka saan kuitin ostostani?

Etsi täältä ostokuitti

Olen tehnyt tilauksen, mutta en ole saanut tilauksen vahvistusta?

Todennäköisesti tilauksesi vahvistus on ollut roskapostissa, joten katsokaa siellä. Jos sitä ei ole siellä, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin tarkistaaksesi, onko se mennyt pieleen jossain. .

Kuinka teen palautuksen / valituksen?

Menet sivulle www.iphonetalo.fi/retur/ ja täytät kaikki kentät saadaksesi tietoa etenemisestä.

Mistä tiedän, oletko vastaanottanut ja käsitellyt palautukseni?

Heti kun saamme tuotteesi vastineeksi, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse.

Mitä teen, jos kaipaan palautusta koskevaa hyvitystä?

Jos olemme lähettäneet sinulle sähköpostia, että olemme hyväksyneet palautuksesi, myös Svean välityksellä on luotu palautus (tai laskun peruuttaminen). Palautuksen käsitteleminen kestää noin 2-5 työpäivää. Jos sinulla ei ole hyvitystä tuon ajan jälkeen, niin Svean on otettava yhteyttä kun he suorittavat maksun.

Kuinka voin ottaa sinuun yhteyttä?

Tavoitat meille SMS (4573976548), sähköpostitse tai chatin kautta (alhaalla oikealla).



Sulje
Sulje
Lisää varusteLisää varusteSulje