Yleiset kysymykset ja vastaukset
Palautus ja reklamaatio
Kuinka teen palautuksen / valituksen?
Jos tuotteesi on rikki, viallinen, lakannut toimimasta tai havaitset siinä muun virheen, tee reklamaatio tavallisen palautussivumme kautta.
Siirry osoitteeseen www.iphonetalo.fi/retur/
ja täytä lomake – ohjaamme sinut eteenpäin prosessissa.
Sama koskee tilanteita, joissa tuote toimii vain osittain, epätasaisesti tai on mennyt rikki normaalikäytössä – kaikki käsitellään reklamaatiolomakkeen kautta.
Mistä tiedän, oletko vastaanottanut ja käsitellyt palautukseni?
Heti kun saamme tuotteesi vastineeksi, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse.
Mitä teen, jos kaipaan palautusta koskevaa hyvitystä?
Jos olemme lähettäneet sinulle sähköpostia, että olemme hyväksyneet palautuksesi, myös Svean välityksellä on luotu palautus (tai laskun peruuttaminen). Palautuksen käsitteleminen kestää noin 2-5 työpäivää. Jos sinulla ei ole hyvitystä tuon ajan jälkeen, niin Svean on otettava yhteyttä kun he suorittavat maksun.
Toimitus ja lähetys
Mitä toimitus maksaa?
Meillä on kiinteät toimitusmaksut Suomessa.
PostNord tarjoaa hitaan toimituksen 3,9 € ja pikatoimituksen 6,9 €. Raskaammille tuotteille ja kryptotuotteille on saatavilla vain pikatoimitus 6,9 €. Kotiinkuljetus PostNordilla maksaa 15,90 €. Budbee toimittaa pakettiautomaattiin 5,9 € ja kotiin 8,9 €.
Kuinka kauan sinulla on toimitus?
Jos tilaat yhden tai useamman tuotteen, joka on varastossa ennen klo 14.00, tilauksesi lähetetään samana päivänä. Jos tilauksesi tehdään klo 14.00 jälkeen, se lähetetään seuraavana päivänä.
Tietoja siitä on tilauksessa oleva tuote, jota ei ole varastossa tai on etävarastoissa, joten odotamme sitä ennen kuin koko tilaus lähetetään sinulle.
Sain ostolaskun, mutta etkö tuotetta?
Heti kun lähetämme tilauksesi, Svea aktivoi laskun ja lähettää sen sinulle postitse (vaikka käytätkin Sveas app -sovellusta). Kun tilaus lähetetään samanaikaisesti, paketti saapuu jonakin päivänä laskun jälkeen.
Maksu
Sisältyykö alv hintoihin?
Kyllä, alv sisältyy hintoihin, joten mitään lisäkuluja ei tule myöhemmin. Kassassa näkyvä hinta on loppusumma, jonka maksat.
Jos haluat näyttää hinnat ilman alv:tä, voit valita tämän sivun yläreunasta (tai alareunasta mobiilissa).
Kuinka saan kuitin ostostani?
En ole saanut laskuani, mitä teen?
Lasku lähetetään postitse, joten älä unohda tarkistaa roskapostia, jos se päätyy sinne. Jos unohdat laskun, voit joko kirjautua sisään Svean sovellukseen ja löytää sen sieltä, tai voit ota yhteyttä Svean heti, ja he lähettävät maksutiedot uudelleen.
Tilaus
Olen tehnyt tilauksen, mutta en ole saanut tilauksen vahvistusta?
Todennäköisesti tilauksesi vahvistus on ollut roskapostissa, joten katsokaa siellä. Jos sitä ei ole siellä, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin tarkistaaksesi, onko se mennyt pieleen jossain. .
Miksi en ole saanut alennustani?
On kaksi yleistä syytä:
Alennuskoodin ehdot eivät toteudu.
Monet koodit vaativat tietyn vähimmäisostohinnan, tiettyjä tuotteita tai että normaalihinta on voimassa. Jos jokin tästä puuttuu, alennus ei aktivoidu.
Alennus on mukana - mutta et ole huomannut sitä.
Joissakin kampanjoissa lisäämme ensin toimituskulut ja vähennämme sitten vastaavan alennuksen tilausvahvistuksessa. Kokonaishinta pysyy samana, mutta monet eivät huomaa, että alennus on eritelty alempana yhteenvedossa.
Tarkista siis aina tilausvahvistus huolellisesti. Jos et vieläkään näe alennusta, autamme mielellämme.
Kuinka teen yritys- tai organisaatiotilauksen?
Kassalla valitset ensin Yritys asiakastyypiksi. Sen jälkeen voit valita halutun maksutavan, esimerkiksi Svea-laskun (30 päivää).
Tällöin voitte lisätä viitteen, PO-numeron, kustannuspaikan tai muut tarvittavat tiedot.
Jos teillä on PEPPOL-ID, se toimii myös suoraan Svean kautta.
Suuremmissa tilauksissa tarjoamme lisäksi:
. Määräalennuksia sopimuksen mukaan
. Suoran yhteyshenkilön toistuvia toimituksia varten
Jos Svea ei sovi tai teillä on erityisiä laskutusvaatimuksia, ottakaa yhteyttä lomakkeen kautta:
Milloin saan tilaukseni?
Jos teet tilauksen yhdestä tai useammasta varastossa olevasta tuotteesta ennen klo 14:00, tilauksesi lähetetään saman päivän aikana. Jos tilaus tehdään klo 14:00 jälkeen, se lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Jos tilauksessasi on tuote, jota ei ole varastossa tai joka on etävarastossa, odotamme sen saapumista ennen kuin lähetämme koko tilauksen sinulle.
Ostokuittissasi näet arvioidun toimitusajan tilauksen tuotteille.
Muut
Kuinka voin ottaa sinuun yhteyttä?
Tavoitat meille SMS (4573976548), sähköpostitse tai chatin kautta (alhaalla oikealla).